Saturday, December 12, 2009

Happy Birthday Kids...

Specially made this cake for all my kids....ADAM, AMAR, AZAM, AMAN......walaupon Aman x leh makan lg, nama kena include gaksss...hehe.

At 1st, x becadang nk buat pon....coz kidz pon seems mcm dh 'muak' nk makan cc aku. Bday dorang pon aku beli cake ready made jer kt kedai, 'buat syarat'.........

Tp, nk dijdkan citer semenjak 2 menjak aku bejinak2 ngan baking ni, cake yg aku beli kt kedai pon dh jd x sedap pd dorang....a.long x suka cake yer, angah plak x suka cream yer, azam....mmg x baper suka cake.

So sian kt dorang yg x puas hati ngan cake yg beli kt kedai, aku pon behajat la nk baking cake tuk dorang. Hubby pon excited gak bila dengo aku kata nk buat cake for them.....hubby suggested buat 'garden theme' puye cake, sbb dia suka main ngan gumpaste.....kata yer nk buat bee/ladybird/snail/butterfly atas cake tu.

Tgk la kt bawah tu, figurine yg atas cake tu, hasil tgn hubby laaa.....jgn x caya, hihi. Apa2 pon, aku rase sgt2 berpuas hati sbb bejaya buat cake sendiri tuk my kiddos.......rasa pon, not bad.....my kidz pon suka. Cuma dorang request pas ni kalo nk buat tanak yg choc dah, other flavor pleazzzz.......dh jemu makan choc cc aku la tu. Yg paling dorang minat figurine tu la, taste like sweet.....


0 comments: