Tuesday, April 14, 2009

Happy Bday Aizat

Order form Ayu's friend........for her son's bday, AIZAT. Dia mintak tema cartoon, anddddd....pelbagai cartoon plakss tu. Nak Doraemon, Hello Kitty, Keta Sport, Spongebob, bola. Adussss.....nasib baik dear hubby is around, so buleh la aku guna khidmat pakar dia sekali lg. Kalo tak....harus kena mintak mahap bebyk kat customer, tak dapekkk ler nak ikut lukis mende 'pelbagai' gitu....

nmpk cantek plak cuppies ni, sbb byk cartoon kan atas cuppies tu......

3 comments:

kamalina a.k.a aimi said...

haaa...mmg cantik pun..ceria je kartun2 tu..kalau aku pun mmg rejectla..dah malas bab2 lukis ni..kalau diorang nak gak, guna edible..habis citer... untung megat mau tlg..cakap kat dia, kalau buat dgn ikhlas, cc tu pun akan nampak cantik & ceria... ahaksss...

kamalina a.k.a aimi said...

haaa...mmg cantik pun..ceria je kartun2 tu..kalau aku pun mmg rejectla..dah malas bab2 lukis ni..kalau diorang nak gak, guna edible..habis citer... untung megat mau tlg..cakap kat dia, kalau buat dgn ikhlas, cc tu pun akan nampak cantik & ceria... ahaksss...

Jasmeen said...

rajinnya melukisssss...kalo akak..jenuh lerr...